Van Tilburg Installatietechniek

c1811d69014bdc58feb85f9855324f2f01bec134

Opdracht: voor Van Tilburg Installatietechniek schreef Viduro een marketing- en communicatieplan gericht op de profilering Van Tilburg op de zakelijke markt. We organiseerden onder meer een positioneringsessie met medewerkers en vulden dit aan met marktonderzoek om tot een vernieuwde positionering voor Van Tilburg Installatietechniek te komen. Vervolgens ontwikkelden we een nieuwe huisstijl, aangescherpt logo en pay-off: Bewust, Slim & Samen. Ook de uitvoering van de diverse middelen uit de marktcampagne verzorgt Viduro. De nieuwe website is inmiddels live.

Referentie Loes van Tilburg"Toen we twee jaar geleden op zoek waren naar marketing-& communicatiebureau hebben we bewust voor Viduro gekozen. Een bureau dat heel goed weet waar ze goed in is en het gezegde 'schoenmaker houd je bij je leest' heel goed weet te handhaven. Voor specialistische zaken zoals ontwerpen en drukken werken ze weer samen met andere partijen. Het voordeel is dat Viduro wel de coördinatie doet naar de diverse partijen zodat je als klant ontzorgt wordt.

Tegenwoordig zie je heel vaak dat drukkers en ontwerpers, marketing en communicatie erbij gaan doen en medewerkers omscholen. Het verschil is heel duidelijk zichtbaar. Viduro heeft medewerkers in dienst die jaren gestudeerd hebben voor marketing, communicatie en strategievorming. Juist dit laatste is het vertrekpunt voor je marketing- communicatieplan/campagne. Viduro heeft ons geholpen om vanuit ons strategisch plan (dat we al klaar hadden) de juiste marketing-/communicatiestrategie te kiezen. Een middel uit dit plan was dat onze huisstijl aangepast diende te worden en hieruit zijn de kreten bewust, slim, samen geboren. Viduro is betrokken, persoonlijk, flexibel, jong, zeer enthousiast en heeft frisse ideeën. Dit past bij ons ook wij willen energie uitstralen en hebben een jong enthousiast team. Kortom we zijn zeer trots op onze nieuwe huisstijl en de zeer prettige samenwerking met Viduro."