Via Venlo - Connecting Value

Logo_viavenlo klein

Opdracht: Via Venlo is een onafhankelijk logistiek dienstencentrum voor de gehele boomkwekerijketen. Middels samenwerking in de keten en door het ontwarren van logistieke stromen werkt Via Venlo aan een duurzame en efficiente werkwijze. 

We verzorgden voor Via Venlo de merkstrategie, het creatieve concept 'Connecting Value' en een marktcampagne. Ook ontwikkelden we samen met Studio Spinazie een nieuwe huisstijl en diverse promotiemiddelen.

Via Venlo huisstijlPaul Nelissen, projectleider Via Venlo: 'Wij hebben voor Viduro gekozen vanwege hun grote ervaring en kennis van de agrobusiness in Greenport Venlo. Wij zijn erg tevreden over hun werkwijze. Viduro leeft zich bijzonder goed in de positie van haar opdrachtgever in, komt met goede analyses en uitstekende voorstellen inzake een communicatie- en marketingstrategie. Voor het uitwerken van onze bedrijfsidentiteit is gebruik gemaakt van veel creativiteit, in combinatie met professionele vormgevers die zij in hun netwerk hebben.'