Kernwaarden, hoe bepaal je die voor jouw organisatie?
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
dinsdag 24 juli 2018
Social media zijn voortdurend in ontwikkeling: Facebook verliest bijvoorbeeld terrein onder de jongeren tot 20 jaar en Instagram is het sterkst groeiende kanaal.
Wanneer je als organisatie social media op een effectieve manier wil inzetten, is het belangrijk om de juiste kanalen te kiezen. Het Nationale Social Media onderzoek dat Newcom Research & Consultancy BV jaarlijks uitvoert is hier een handig hulpmiddel bij. Onderstaande tabel komt uit het onderzoek en geeft een helder overzicht in het gebruik van social media naar leeftijd. Bepaal dus in welke leeftijdscategorie(ën) jouw doelgroep zich bevindt en welke social media jij het beste kunt inzetten!
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Richtlijnen goede positionering
Een goed startpunt voor je positionering is het nadenken over het waarom, hoe en wat van jouw...
De reis om jouw ambitie te bereiken is vaak een uitdaging. Je ziet de piek net boven de horizon...
Wie zijn de belangrijkste stakeholders? De krachtenveldanalyse is een methode om de stakeholders...
Voorwaarden voor succesvolle participatie
Vragen die je helpen om de missie van jouw organisatie te formuleren:
Van verzorgingsstaat naar 'doe-democratie' Tot in de jaren ’90 werden we vertroeteld door...
Merkenstrategiën