Merk en reputatie
Merk en reputatie

Merk en reputatie

Wat zegt jouw doelgroep als er wordt gevraagd wat voor organisatie je bent?

Scoren met een sterk merk

Wat zegt jouw doelgroep als er wordt gevraagd naar wat voor organisatie je bent? Daar heb je invloed op! Zet vanuit de missie en visie een onderscheidende positionering neer. Bepaal samen met je collega’s kernwaarden waar de doelgroep en de organisatie zich in herkennen en heb een scherpe boodschap die jouw bedrijfs- of productmerk perfect omschrijft.

Van positionering tot implementatie

Voor het bouwen van een sterk merk moet een goede basis worden gelegd. Viduro weet welke stappen te zetten en legt graag samen met jou deze basis.

  • Een onderscheidende positionering. Samen brengen we de identiteit, doelgroep en concurrentie van jouw organisatie in kaart. Hiermee leg je de basis voor een effectieve marketing- en communicatiestrategie.
  • Een marketing- en communicatiestrategie. Een plan van aanpak over hoe naar buiten te treden. Naar wie, op welk moment, met welke boodschap en met welk beeld? Online en offline!
  • Organisatie van de communicatie. Het is tijd om naar buiten te treden. Wie gaat wat oppakken? Is het handig om iemand aan te nemen of om een extern bureau in te huren? Wij adviseren over hoe dit het beste te organiseren voor jouw organisatie. Daarbij maken we gebruik van ons grote netwerk aan partijen waar we mee samenwerken.   

We hebben ’t Nest geholpen om op een effectieve en uniforme manier de markt te benaderen.