Kernwaardenformulier Walkro

Kernwaardenformulier Walkro

Online waardenformulier

Je kunt dit online kernwaardenformulier tot en met 28 maart invullen.

kernwaarden WALKRO

We willen je vragen om dit kernwaardenformulier in te vullen. Dit formulier helpt bij het in beeld brengen van waar Walkro voor staat en wat jullie als medewerkers verbindt. 

Kernwaarden
Een kernwaarde is een waarde die nu en in de toekomst een doorslaggevende rol speelt bij het succes van Walkro. De kernwaarden bestaan uit het DNA van Walkro en zorgen ervoor dat het verhaal van Walkro duidelijk is. Alle medewerkers van Walkro vormen samen het DNA. Daarom willen we je vragen om deze vragenlijst in te vullen. De antwoorden zijn altijd anoniem. 

De uitkomsten van deze enquête gaan we met een afvaardiging van jullie team bespreken en daarna koppelen we het resultaat aan jullie terug.

Hoe gaan we hierna verder?

De kernwaarden gebruiken we om het verhaal van Walkro duidelijk te maken. Dit is belangrijk voor de toekomstige ontwikkeling van het bedrijf. Zowel in de manier waarop we samenwerken als ons verhaal naar de buitenwereld. 

kernWaardenformulier

1. Als Walkro een biermerk zou zijn, welk biermerk zou dit dan zijn en waarom?

Bijvoorbeeld: ik vergelijk Walkro met Heineken want het is een internationaal bedrijf met een lange historie.

2. Kies een foto die jij het beste vindt passen bij Walkro en leg uit waarom?

Bijvoorbeeld: ik kies de foto met de bergbeklimmers omdat we bij Walkro altijd voor het hoogst haalbare gaan.

3. Maak de volgende zin af

4. Waarom kiezen klanten voor Walkro?

Bijvoorbeeld:  De reden is: Innovatief. Ik geef dit als cijfer een 8. De toelichting is: Walkro is continu bezig om zichzelf verder te ontwikkelen. 

1 - zeer slecht 2 - slecht 3 - ruim onvoldoende 4 - onvoldoende 5 - bijna voldoende 6 - voldoende 7 - ruim voldoende 8 - goed 9 - zeer goed 10 - uitstekend

5. Wat voor organisatie is Walkro over 5 jaar?

Denk bijvoorbeeld aan: type klanten, positie in de markt, grootte van de organisatie, locatie, marktgebied, innovatie

6. Concurrenten

Concurrenten zijn andere bedrijven die dezelfde diensten uitvoeren als Walkro. 

7. Wat zijn de kernwaarden die volgens jou Walkro het beste omschrijven?

Kernwaarden geven aan waar een organisatie voor staat. Ze bepalen het succes van een organisatie, nu en in de toekomst. Bij KLM is 'service' bijvoorbeeld een alles bepalende waarde en bij Disney 'beleving'. 

Vul hieronder in welke kernwaarden volgens jou doorslaggevend zijn voor Walkro. Begin bij de waarde die jij het belangrijkste vindt, dan de op één na belangrijkste enzovoort. Je kan daarbij kiezen uit deze lijst met voorbeelden of zelf een waarde benoemen. 

8. Kun je uitleggen welke bijdrage Walkro nu en in de toekomst levert aan de omgeving?

9. Contact

Indien je liever anoniem wenst te blijven hoef je onderstaande velden niet in te vullen.