Heerlijk Aspergetijd!

Heerlijk Aspergetijd

Opdracht: Voor ZON fruit & vegetables ontwikkelden we in 2014 een campagne gericht op de promotie van asperge tijdens het aspergeseizoen. We schreven een communicatieplan gericht op de zakelijke en particuliere markt, bedachten een aansprekend campagneconcept en vertaalden dit naar diverse middelen waaronder een website, social media strategie, signing borden en een postmailing.

Het campagneconcept Heerlijk Aspergetijd! staat voor de claim van ZON als grootste aspergeleverancier. ZON is gelegen midden in de aspergeregio en heeft 140 aangesloten aspergetelers. De asperge wordt met passie en welzijn geteeld en komt vers van het land. En dat proef je!

Deze heerlijke smaak en de tijdelijkheid van het Hollandse aspergeseizoen, kortom nu genieten van de asperge van ZON, komen duidelijk in het campagneconcept terug.

Vanwege de succesvolle uitrol in 2014, is in 2015 het concept doorgetrokken.

ZON Aspergetijd-Beeld-02  heerlijkaspergetijd WP_20150416_16_48_21_Pro WP_20150310_12_45_56_Pro WP_20150312_19_34_50_Pro Aspergekistje winactie HeerlijkAspergetijd HeerlijkAspergetijd2