Kernwaarden, hoe bepaal je die voor jouw organisatie?
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Viduro is eind 2009 opgericht vanuit de marktvraag naar strategisch advies op het gebied van marketing- en communicatie. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een bureau dat organisaties, naast advies op marketing en communicatie gebied, ook verder helpt met businessstrategie.
We hebben diverse samenwerkingspartners uit de regio die helpen bij de uitvoering van de door ons geschreven strategische plannen. Partners zoals creatieve bureaus (onder andere Studio Spinazie, Mannen van 80, Kempen Communicatie), ontwerpers (Marker, Marksmarks en Marcand), specialisten op het gebied van websites (zoals Forwart, Mindworkz en LR internet), social media (zoals Sociaal Kapitaal) en mulitmedia (Fresh2media, 11 graden en Studio Smelt) .
Visie. Toekomstgericht en een eigen kijk op vraagstukken.
Duurzaam. Bestendig, betrokken en met respect voor onze omgeving.
Route. Via de meest effectieve weg het beoogde doel bereiken.
Viduro is een bureau met wortels in Noord-Limburg. We voelen ons betrokken bij onze omgeving en steunen daarom diverse regionale initiatieven middels sponsoring en/of advies en uitvoering van marketing & communicatie.
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Richtlijnen goede positionering
Een goed startpunt voor je positionering is het nadenken over het waarom, hoe en wat van jouw...
De reis om jouw ambitie te bereiken is vaak een uitdaging. Je ziet de piek net boven de horizon...
Wie zijn de belangrijkste stakeholders? De krachtenveldanalyse is een methode om de stakeholders...
Voorwaarden voor succesvolle participatie
Vragen die je helpen om de missie van jouw organisatie te formuleren:
Van verzorgingsstaat naar 'doe-democratie' Tot in de jaren ’90 werden we vertroeteld door...
Merkenstrategiën