Ons team

Ons team

Strategische denkers en impactvergroters

Maak kennis met het team van Viduro. 
We stellen ons graag aan je voor!

Peter Deriks

Peter Deriks

Directeur & strategisch adviseur

Als eigenaar van Viduro is Peter eindverantwoordelijk voor dit strategisch adviesbureau. Hij heeft  tientallen jaren ervaring op het gebied van business, marketing en communicatie bij diverse bedrijven en organisaties. Met de opleidingen Nima A en B en NGPR-A (via instituut Notenboom) en de kerncompetenties verbinden en visie is Peter een ervaren allround adviseur voor zowel commerciële als non-profit organisaties.

Peter is ook mede-eigenaar van crisiscommunicatiebureau De Melding.

Naast zijn werk is Peter: voorzitter van Business Vision Venray, lid van de raad van gezondheid; gezondste regio 2025, lid van de 40+ Ronde Tafel 160 Venray-Horst en is hij actief bij sport- en cultuurverenigingen.


Sacha Nabuurs

Sacha Nabuurs

Strategisch adviseur & operationeel manager

Sacha is een resultaatgerichte proces- & projectmanager. Ze studeerde Bedrijfskunde (Master in Marketing) aan de Radboud Universiteit in Nijmegen en heeft dit later aangevuld met Nima C business modeling. De combinatie van haar analytische en organisatorische vaardigheden met haar realisatiekracht en verfrissende blik maakt dat zij jou perfect kan ondersteunen bij strategische vraagstukken.

Het belichten van dilemma’s waar ondernemers mee worstelen, het denken in mogelijkheden en tijd nemen voor een goed gesprek resulteren in scherpe strategische keuzes, het ontwikkelen van onderscheidende en relevante proposities en direct toepasbare oplossingen. Daarnaast zorgt Sacha er ook intern voor dat alles gestroomlijnd blijft lopen.


Niels van Gerven

Niels van Gerven

Strategisch adviseur

Niels legde met het afronden van de opleidingen communicatiewetenschap en strategische communicatie een brede basis om klanten strategisch te adviseren. Met zijn kennis van actuele thema’s en creativiteit is hij in staat om vraagstukken op een adequate wijze aan te pakken. Zijn interesse en vaardigheden in online marketing heeft Niels vergroot met het volgen van de studie Online Marketeer B. Hij helpt je graag om jouw online strategie verder te ontwikkelen!

Naast zijn werk bij Viduro is Niels actief binnen de communicatiecommissie van RKsv Wittenhorst, een van de grootste amateurverenigingen van Limburg.


Linda Gommans

Linda Gommans

Strategisch adviseur

Met ruime ervaring op zowel marketing- als communicatiegebied is Linda een veelzijdige strateeg. Als communicatieadviseur voor de overheid en in het onderwijs leidde ze diverse lokale, regionale en internationale projecten. Ook werkte ze als marketingmanager in de dienstverleningssector. Linda is een kei in visievorming en de vertaling daarvan naar communicatiestrategieën en -middelen. Naast haar universitaire Master in Interculturele Communicatie heeft ze onder andere de diploma’s Senior Communicatieadviseur C en Nima B op zak. Linda studeerde en werkte in de VS, Italië en Zwitserland en spreekt vloeiend Engels en Italiaans.


Kim Janssen

Kim Janssen

Strategisch adviseur

Kim is een doorgewinterde communicatiestrateeg. Ze is strategisch en creatief, doortastend en idealistisch. Ze wordt enthousiast van klussen waarbij de uitkomst nog niet vaststaat. Waar een andere invalshoek tot verrassende successen kan leiden. Na haar studie Bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen werkte ze bij verschillende organisaties in de maatschappelijke sector. Zo startte ze bij de Vrije Universiteit Amsterdam en deed ze ruime ervaring op bij een grote zorgorganisatie. Voordat ze bij Viduro kwam werken zette ze het wijkontwikkelingsproces van de Roermondse wijk Donderberg (i.o.v. Gemeente Roermond, Provincie Limburg en twee woningcorporaties) communicatief kracht bij.


Bob Obers

Bob Obers

Strategisch adviseur

Bob heeft zich, na zijn studies communicatie en social media, ontwikkeld tot allround strategisch adviseur. Jarenlang was Bob werkzaam als communicatieadviseur bij een landelijke zakenreisorganisatie. De kennis en ervaring die hij daar opgedaan heeft, gebruikt hij nu om bedrijven en overheden te adviseren over communicatie- en organisatievraagstukken. Bob kiest vaak voor creatieve invalshoeken, hij daagt organisaties uit om goed na te denken over strategische keuzes die zij maken en de impact daarvan.

Naast zijn werk is Bob is erg betrokken bij zijn leef- en werkomgeving. Zo is hij op dit moment voorzitter van Slagwerkgroep Drums & Roses, bestuurslid bij een Vereniging van Eigenaren en oprichter en voorzitter van netwerkgroep De CommunicatiePrikkel.


Mayke van der Hoff

Mayke van der Hoff

Strategisch adviseur

Mayke bekijkt vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken. Zij gaat op zoek naar de verbinding tussen verschillende domeinen en belangen. Haar kracht ligt in projectmanagement, procesmanagement en zij brengt overzicht in een complexe situatie. Ze krijgt energie van het samen werken aan gezamenlijke doelen en het samen neerzetten van mooie resultaten.

Daarnaast heeft Mayke hart voor zorg en welzijn. Ze is afgestudeerd gezondheidswetenschapper en heeft als beleidsadviseur en projectleider gewerkt in de publieke gezondheid, de  palliatieve zorg en de eerste lijnszorg. 


Tetske Peeters

Tetske Peeters

Strategisch adviseur

Tetske krijgt energie van het verbinden van verschillende partijen en van het samen met hen komen tot bruikbare ideeën en plannen. Haar kracht ligt in het zoeken van relevante samenwerkingen. Als marketing- en communicatieprofessional weet ze met haar creativiteit en enthousiasme gestelde doelen te behalen. Ze is leergierig en wil zich telkens blijven ontwikkelen. Sinds het behalen van haar Bachelor Communicatie in 2010 heeft ze al vele jaren werkervaring opgedaan in het vak. 


Irma Gijsen-Baltussen

Irma Gijsen-Baltussen

Financial controller

Na ruim 20 jaar ervaring in de accountancybranche heeft Irma in augustus 2020 de overstap gemaakt naar Viduro. Als financial controller bij Viduro brengt ze het administratieve proces verder vorm en zorgt ze hiermee voor de financiële- en projectadministratie.


Kimberly Hofmans

Kimberly Hofmans

Office Coördinator

In 2017 is Kimberly afgestudeerd aan de NHTV internationaal hoger onderwijs in Breda en vanuit daar het toeristisch-recreatief werkveld ingerold. Na gewerkt te hebben bij een regionale vervoerder als (Junior) Commercieel Medewerker en op een vakantiepark als Front Office Manager, is het nu tijd voor de volgende stap in haar carrière. Bij Viduro is Kimberly verantwoordelijk voor het facilitaire en secretariële proces. Ze is een planner en houdt ervan om anderen (klanten en collega’s) te ontzorgen. Verder ondersteunt ze collega Irma in de financiële- en projectadministratie. Kimberly krijgt energie van verschillende taken en is een echte spin in het web.  


Minke van Horck

Minke van Horck

Strategisch adviseur - Young Professional

Minke heeft in 2020 de opleiding Communicatie IEMES (International Event, Music and Entertainment Studies) succesvol afgerond. Tijdens deze studie heeft ze een half jaar de minor Psychologie en Marketing gevolgd aan de University of New York in Praag. Op dit moment is ze in de afrondende fase van de Master Communicatie- en Informatiewetenschappen. Deze studies zijn een mooie basis om aan de slag te gaan als young professional in het adviseurs vak. Minke barst van de energie en pakt uitdagingen met een frisse blik aan. Naast haar werk bij Viduro is Minke graag bezig met het organiseren van muzikale- en sociale evenementen. Ze is lid van de programmering bij OJC Canix en bestuurslid bij Beatz & Bandz Summerfestival.



Kennispartners

Wij geloven in netwerkorganisaties! Daarom kiest Viduro voor kennispartners. Dit zijn vakspecialisten die een aanvullende netwerk- en kennisbijdrage leveren door hun expertise te delen met onze strategische adviseurs en natuurlijk onze klanten. Andersom geldt hetzelfde voor de kennispartners. Door de strategische adviseurs van Viduro wordt hun kunde en netwerk ook verrijkt. Onze kennispartners worden vakgericht ingezet en opereren onder de naam van Viduro bij gezamenlijke klussen. Kortom: we delen kennis en kennissen met elkaar!

Leer hieronder onze kennispartners kennen:

Leon Litjens

Leon Litjens

Leon heeft ruim 25 jaar ervaring in diverse directie-, bestuurs- en managementfuncties in zowel de private als publieke sector. Woorden die goed bij Leon passen zijn: daadkracht, klantfocus, sterk op inhoud en creatief. Hij ontwikkelt een strategie het liefst in een gezamenlijk proces met de omgeving. Zo ontstaat er draagvlak en is het voor iedereen duidelijk wat er van hen verwacht worden. Leon geeft mensen de ruimte om het ‘hoe’ in te vullen en ondersteunt mensen hierin.

Expertise Leon: businessstrategieën en ruimtelijke ontwikkeling.


Rik van Druten

Rik van Druten

Rik ziet als oud-journalist en interim-woordvoerder snel essentie en context, óók van complexe problemen. Sinds 1999 werkt hij als woordvoerder/adviseur in het bedrijfsleven en bij de overheid. Hij vertaalt daar zijn analyses in scenario’s en concrete handelingsperspectieven. Aanvankelijk vooral op het gebied van pers- en corporate communicatie, gaandeweg over de volle breedte van communicatie, reputatie en positionering. Een breed ontwikkelde vakman die graag meekijkt en –kookt in vreemde keukens. En altijd, ook onder stress, een solide, in woord en geschrift taalvaardige woordvoerder.

De laatste jaren heeft Rik van Druten zich geconcentreerd op woordvoering, mediatraining/coaching en crisiscommunicatie. Met zijn ruime ervaring is hij uitgegroeid tot een breed inzetbare interim-woordvoerder, die in no-time is ingewerkt in uw organisatie.

Expertise Rik: interim-woordvoerder en crisisadviseur. 


Mirjam Roorda - Knape

Mirjam Roorda - Knape

Mirjam is gedreven om samen met belanghebbenden een duurzame wereld een stap verder te brengen. Zij is omgevings- en procesmanager op het gebied van energietransitie, duurzaamheid, ruimte en participatie met ruime ervaring in politiek-bestuurlijke organisaties. Uw vraag staat bij Mirjam centraal. Ze maakt een aanpak op maat en helpt doelen te realiseren. Of het nu gaat om een traject binnen uw organisatie of het realiseren van een project samen met bewoners en bedrijven: eigenaarschap, oprechte interesse voor de ander, openheid en creativiteit spelen daarbij een belangrijke rol.

Expertise Mirjam: strategisch omgevingsmanagement, procesontwerp, energietransitie & participatie. 


Viduro Insights

Arbeidsmarktcommunicatie: Denk vanuit de sollicitantLees dit artikel

Arbeidsmarktcommunicatie: Denk vanuit de sollicitant

21 juni 2022

Het blijkt voor bedrijven soms lastig om vacatures goed ingevuld te krijgen. We krijgen vaker de vraag om te helpen en tips te geven hoe arbeidsmarktc...

Een goede positionering bepaal je samenLees dit artikel

Een goede positionering bepaal je samen

13 juni 2022

Elke organisatie komt wel een keer in de situatie dat er naar de eigen positionering gekeken wordt: ’Welk verhaal past bij onze organisatie en hoe wil...

Omgevingswet: hoe geef je Participatiebeleid vorm?Lees dit artikel

Omgevingswet: hoe geef je Participatiebeleid vorm?

30 mei 2022

De Omgevingswet komt er aan: een ingrijpende verandering in het dagelijks werk van veel overheidsprofessionals. Een Omgevingsvisie schrijven, een Omge...

Succesvol adviseren: aan welke knoppen draai jij?Lees dit artikel

Succesvol adviseren: aan welke knoppen draai jij?

21 april 2022

Adviseren. Het lijkt eenvoudig: ik vertel jou wat je moet doen en dan ga jij aan de slag. Klinkt logisch, toch? Neemt jouw klant, collega of bestuurde...

3 tips voor een vitale werkvloerLees dit artikel

3 tips voor een vitale werkvloer

4 april 2022

Werken aan een vitale werkvloer. De meeste bedrijven vinden dit belangrijk. Je medewerkers zijn immers het kapitaal van jouw bedrijf of organisatie. V...

Een avontuurlijke trektocht of een georganiseerde reisgroep?Lees dit artikel

Een avontuurlijke trektocht of een georganiseerde reisgroep?

10 maart 2022

Mensen verschillen in de manier waarop ze op vakantie gaan. De een geeft voorkeur aan een avontuurlijke trektocht terwijl de ander liever een georgani...

Pieken op het juiste moment voor de ultieme klantbelevingLees dit artikel

Pieken op het juiste moment voor de ultieme klantbeleving

21 februari 2022

Als bedrijf wil je dat jouw doelgroep jou continu in het vizier heeft; je wilt te allen tijde ‘aanwezig’ zijn. Om dit te bereiken moet je zorgen voor ...

Zijn jullie een BRZO-bedrijf?Lees dit artikel

Zijn jullie een BRZO-bedrijf?

7 februari 2022

BRZO staat voor Besluit Risico’s Zware Ongevallen. Wat zijn dan BRZO-bedrijven? Dit zijn organisaties die een grote hoeveelheid gevaarlijke stoffen bo...

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?Lees dit artikel

Hoe goed ken jij jouw doelgroep?

25 januari 2022

Als organisatie wil je een onderscheidende positionering hebben. Deze positionering bestaat uit een drietal factoren. 1: De identiteit van je organisa...

Maak je plannen concreet tijdens onze Viduro cube-sessieLees dit artikel

Maak je plannen concreet tijdens onze Viduro cube-sessie

5 januari 2022

Het nieuwe jaar is begonnen en dat is het moment dat je plannen voor dit jaar concreet worden. Wil je groeien als organisatie, hoe ga je dit jaar om m...

Een goede positionering bepaal je samenLees dit artikel

Een goede positionering bepaal je samen

21 december 2021

Elke organisatie komt wel een keer in de situatie dat er naar de eigen positionering gekeken wordt: ’Welk verhaal past bij onze organisatie en hoe wil...

Viduro cube-sessie: een doelgerichte sessie die jouw organisatie focus geeft voor 2022Lees dit artikel

Viduro cube-sessie: een doelgerichte sessie die jouw organisatie focus geeft voor 2022

9 december 2021

Het einde van 2021 komt in zicht. Hoe kijk je terug op afgelopen jaar. Ben je gegroeid als organisatie, welke impact had of heeft corona, hoe ging je ...

De voordelen van participatie voor ondernemersLees dit artikel

De voordelen van participatie voor ondernemers

29 november 2021

Of je nu een projectontwikkelaar bent die een nieuwe woonwijk wil realiseren, een logistiek ondernemer die een distributiehal wil bouwen of een agrari...

(Positieve) gezondheid in de omgevingsvisieLees dit artikel

(Positieve) gezondheid in de omgevingsvisie

15 november 2021

De omgeving waarin je woont heeft een belangrijke invloed op je gezondheid. In de nieuwe Omgevingswet heeft het onderwerp gezondheid een vaste plek. E...

3 tips voor een vitale werkvloerLees dit artikel

3 tips voor een vitale werkvloer

18 oktober 2021

Werken aan een vitale werkvloer. De meeste bedrijven vinden dit belangrijk. Je medewerkers zijn immers het kapitaal van jouw bedrijf of organisatie. V...

Klimaatopgave: duurzaam verduurzamenLees dit artikel

Klimaatopgave: duurzaam verduurzamen

20 september 2021

In Nederland staan we voor een enorme klimaatopgave. Een opgave die ons allemaal raakt en waarvoor we samen aan zet zijn. Maar hoe krijg je als projec...

Arbeidsmarktcommunicatie: denk vanuit de sollicitantLees dit artikel

Arbeidsmarktcommunicatie: denk vanuit de sollicitant

28 juli 2021

Het is voor bedrijven soms lastig om vacatures goed ingevuld te krijgen. We krijgen vaker de vraag om te helpen en tips te geven hoe arbeidsmarktcommu...

De impact van informele communicatie in jouw organisatieLees dit artikel

De impact van informele communicatie in jouw organisatie

30 juni 2021

Wat is de impact van informele communicatie in jouw organisatie? Knooppunten, olifantenpaadjes en wolken van betekenis geven je inzicht....

Viduro cube-sessie: een snelle en doelgerichte sessie die jouw organisatie focus geeftLees dit artikel

Viduro cube-sessie: een snelle en doelgerichte sessie die jouw organisatie focus geeft

20 mei 2021

Ben jij een ondernemer die vooruitkijkt? Wil je een nieuwe bedrijfsstrategie ontwikkelen, een nieuwe markt aanboren, je positionering aanscherpen of h...

Omgevingswet: hoe geef je Participatiebeleid vorm?Lees dit artikel

Omgevingswet: hoe geef je Participatiebeleid vorm?

7 mei 2021

De Omgevingswet komt er aan: een ingrijpende verandering in het dagelijks werk van veel overheidsprofessionals. Het opstellen van Participatiebeleid i...

Het oog op morgenLees dit artikel

Het oog op morgen

15 april 2021

Hoe ziet jouw organisatie er de dag na morgen uit? Houd deze vraag je bezig of heb je er niet meteen een antwoord op. In deze blog nemen we je mee in ...

Succesvolle omgevingsparticipatie: het begint met commitment in je organisatieLees dit artikel

Succesvolle omgevingsparticipatie: het begint met commitment in je organisatie

9 april 2021

Hoe succesvol participatie bij projecten of beleidsvorming is, hangt voor een groot deel af van de eigen houding en het gedrag van jou en je organisat...

Extra aandacht doet groeienLees dit artikel

Extra aandacht doet groeien

26 februari 2021

Hoe positief gezond werkgeverschap medewerkers bindt aan je organisatie....

VerandermanagementLees dit artikel

Verandermanagement

17 februari 2021

Als organisatie ben je continu in verandering. Soms omdat de omgeving dit van je vraagt of omdat de verandering nodig is om je ambities te behalen, j...

Draagvlak: hoe bereik je het en hoe hou je het vast?Lees dit artikel

Draagvlak: hoe bereik je het en hoe hou je het vast?

7 december 2020

Draagvlak staat hoog op het verlanglijstje van menig projectleider en beleidsmaker. Maar hoe creëer je draagvlak?...

Water, het stroomt door onze opdrachtenLees dit artikel

Water, het stroomt door onze opdrachten

30 november 2020

We drinken ervan, spelen erin, benutten het voor groei en maken er een hoop mee schoon, water. Een interessant thema. Maar wat heeft dit te maken met ...

Positieve gezondheidLees dit artikel

Positieve gezondheid

27 februari 2020

‘Gezonde werknemers zijn een verdienmodel’. Een rake uitspraak van een CEO van een grote logistieke onderneming....

Duurzaam ondernemenLees dit artikel

Duurzaam ondernemen

31 januari 2020

Hoe onderneem je met oog voor de toekomst? Hoe maak je als organisatie toekomstbestendige strategische keuzes?...

KlimaatopgaveLees dit artikel

Klimaatopgave

14 januari 2020

Nederland heeft een enorme klimaatopgave. In ons Klimaatakkoord hebben we afgesproken onze CO2-uitstoot in 2030 met de helft te verminderen en in 2050...

Employee alignmentLees dit artikel

Employee alignment

27 december 2019

Verhoog de betrokkenheid van jouw medewerkers, ga aan de slag met employee alignment!...

OmgevingswetLees dit artikel

Omgevingswet

17 december 2019

Als de voortekenen niet bedriegen, gaat de nieuwe Omgevingswet op 1 januari 2021 in. Minister Stientje van Veldhoven voor Milieu en Wonen heeft eind 2...

TalentontwikkelingLees dit artikel

Talentontwikkeling

3 december 2019

‘Als je een vis beoordeelt op zijn vaardigheden om in bomen te klimmen, voelt hij zichzelf zijn hele leven een mislukking’. Albert Einstein had het al...

Kernwaarden, hoe bepaal je die voor jouw organisatie?Lees dit artikel

Kernwaarden, hoe bepaal je die voor jouw organisatie?

16 juli 2019

Bij Disney denk je aan beleving, bij ASN bank aan duurzaamheid en bij KLM aan service, maar wat komt er bij jouw eigen organisatie op?...

De positioneringsdriehoekLees dit artikel

De positioneringsdriehoek

29 maart 2019

De positionering stellen we vast aan de hand van de positioneringsdriehoek. We kijken hierbij naar drie facetten;...

Een sterke positie in de marktLees dit artikel

Een sterke positie in de markt

14 maart 2019

Een goed startpunt voor je positionering is het nadenken over het waarom, hoe en wat van jouw organisatie, ook wel de Golden Circle genoemd....

De weg naar het behalen van jouw organisatie ambitieLees dit artikel

De weg naar het behalen van jouw organisatie ambitie

13 februari 2019

De reis om jouw ambitie te bereiken is vaak een uitdaging. Je ziet de piek net boven de horizon en de route ziet er makkelijk uit. Maar je weet dat di...

Hoe breng je jouw stakeholders in beeldLees dit artikel

Hoe breng je jouw stakeholders in beeld

6 februari 2019

Stakeholders zijn mensen, groepen en organisaties die beïnvloed worden door of invloed hebben op jouw organisatie. Alvorens te starten met een project...

Omgevingsparticipatie: toon lef!Lees dit artikel

Omgevingsparticipatie: toon lef!

19 december 2018

In deel 1 schreef ik over omgevingsparticipatie in de 'doe-democratie' en de veranderende rol van overheidscommunicatie daarbij. In deze blog lees je ...

Een organisatie met een missieLees dit artikel

Een organisatie met een missie

12 december 2018

Een missie geeft aan wat een organisatie betekent of wil betekenen voor haar klanten, werknemers en partners....

Omgevingsparticipatie: wie durft?Lees dit artikel

Omgevingsparticipatie: wie durft?

5 december 2018

Participeren, meedenken en meedoen… we willen allemaal invloed op wat er gebeurt in onze straat, ons dorp of onze stad....

Hoe kies je de juiste merkenstrategie voor jouw bedrijf?Lees dit artikel

Hoe kies je de juiste merkenstrategie voor jouw bedrijf?

9 november 2018

Je hebt verschillende bedrijven, merken en/of producten en diensten, maar hoe treed je hier nu op een goede manier mee naar buiten?...

De customer journey bij employer brandingLees dit artikel

De customer journey bij employer branding

14 augustus 2018

Bij het bepalen van de marketing- en communicatiestrategie wordt vaak de customer journey, oftewel klantreis, in kaart gebracht....

Social mediagebruik per leeftijdscategorieLees dit artikel

Social mediagebruik per leeftijdscategorie

24 juli 2018

Social media zijn voortdurend in ontwikkeling: Facebook verliest bijvoorbeeld terrein onder de jongeren tot 20 jaar en Instagram is het sterkst groeie...

OmgevingsmanagementLees dit artikel

Omgevingsmanagement

9 juli 2018

Omgevingsmanagement is een vorm van projectbeheersing. Draagvlak vanuit de omgeving is belangrijk bij elk omgevingsvraagstuk....

Zoekmachine optimalisatieLees dit artikel

Zoekmachine optimalisatie

1 juni 2018

De resultaten die verschijnen na een zoekopdracht in Google zijn geen toeval. Google heeft een algoritme dat bepaalt waarom jij hoger of lager scoort ...

Klantbehoeften in kaart brengen met het Value Proposition CanvasLees dit artikel

Klantbehoeften in kaart brengen met het Value Proposition Canvas

24 april 2018

Het Value Proposition Canvas brengt je waardeproposities in kaart. Het model is perfect om inzicht te krijgen met welke producten en/of diensten je jo...

De AVG Privacywet; wat verandert er allemaal?Lees dit artikel

De AVG Privacywet; wat verandert er allemaal?

3 april 2018

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in de hele Europese Unie van toepassing. Wat houdt deze wet in en waar moet je ...

Effectieve communicatieLees dit artikel

Effectieve communicatie

22 februari 2018

Identiteit en imago zijn twee termen waar iedere organisatie mee te maken heeft. Maar wat houden ze nou precies in?...

Checklist: CrisiscommunicatieLees dit artikel

Checklist: Crisiscommunicatie

20 oktober 2017

Een goede voorbereiding is het halve werk. Hoe cliché dit ook klinkt, het is wel de waarheid. Door een stappenplan klaar te hebben, kan veel (imago)sc...

Social mediastrategieLees dit artikel

Social mediastrategie

12 oktober 2017

Een heldere social mediastrategie is erg waardevol....

Klaar voor veranderingLees dit artikel

Klaar voor verandering

5 oktober 2017

Een overname, nieuwe technologieën of een reorganisatie: dergelijke veranderingen hebben vaak een enorme impact. In deze blog geven we inzicht in een ...

Checklist: BeursLees dit artikel

Checklist: Beurs

21 augustus 2017

Deze checklist helpt je op weg om deelname aan een beurs goed te organiseren....

Een onderscheidende merknaam en merkregistratieLees dit artikel

Een onderscheidende merknaam en merkregistratie

12 april 2017

Je bedrijf en producten of diensten hebben een naam. Ze wijzen klanten naar je producten en diensten, staan symbool voor jouw onderneming en vertegenw...

Het belang van een goede klantendatabaseLees dit artikel

Het belang van een goede klantendatabase

22 maart 2017

Een succesvolle marketingcampagne staat of valt met personalisatie en goede data. Deze zijn van groot belang voor een persoonlijke benadering. Data ze...

Een communicatiecampagne startenLees dit artikel

Een communicatiecampagne starten

27 februari 2017

Een nieuw product of dienst in de markt zetten, je naamsbekendheid vergroten of een evenement organiseren; een goede communicatiecampagne is hierbij v...

Checklist: Effectieve communicatie in verandertrajectenLees dit artikel

Checklist: Effectieve communicatie in verandertrajecten

9 februari 2017

Veranderingen brengen vaak onrust, onzekerheid en vragen met zich mee, zeker ook bij organisaties. Er zijn veel redenen waarom veranderingstrajecten k...

Checklist: KlantgesprekLees dit artikel

Checklist: Klantgesprek

19 januari 2017

Een geslaagd gesprek begint bij research. Bekijk de checklist voor een gedegen voorbereiding en een goed gesprek bij een potentiële klant....