Kernwaarden, hoe bepaal je die voor jouw organisatie?
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Onze klanten zijn lang klant bij ons. Daar zijn we trots op. Trost omdat het laat zien dat ze tevreden zijn over onze werkwijze en het laat zien dat we ze ook daadwerkelijk helpen bij hun vraagstukken. Dit houdt ook in dat ze onze manier van denken prettig vinden en we echt een meerwaarde voor ze hebben.
Klik op één van de opdrachtgevers voor meer informatie.
Alle branches Gebouw- & gebiedsontwikkeling Leisure & toerisme Logistiek Agro, fresh & food Dienstverlening Overheid (Maak)industrie Onderwijs Retail Zorg
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Richtlijnen goede positionering
Een goed startpunt voor je positionering is het nadenken over het waarom, hoe en wat van jouw...
De reis om jouw ambitie te bereiken is vaak een uitdaging. Je ziet de piek net boven de horizon...
Wie zijn de belangrijkste stakeholders? De krachtenveldanalyse is een methode om de stakeholders...
Voorwaarden voor succesvolle participatie
Vragen die je helpen om de missie van jouw organisatie te formuleren:
Van verzorgingsstaat naar 'doe-democratie' Tot in de jaren ’90 werden we vertroeteld door...
Merkenstrategiën