Kernwaarden, hoe bepaal je die voor jouw organisatie?
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Opdracht: Fontys Venlo is een internationale campus met diverse bachelor- en masterprogramma's. Viduro schreef na, uitvoerig onderzoek, een marktcampagne met als doel meer Nederlandse studenten aan trekken voor de diverse opleidingen. De marktcampagne maakt gebruik van social media iconen die scholieren veelvuldig gebruiken. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Daan de Haan en in 2016 actief ingezet op scholen en social media.
DNA van jouw bedrijf Kernwaarden zijn onderdeel van de identiteit van een organisatie. De...
Richtlijnen goede positionering
Een goed startpunt voor je positionering is het nadenken over het waarom, hoe en wat van jouw...
De reis om jouw ambitie te bereiken is vaak een uitdaging. Je ziet de piek net boven de horizon...
Wie zijn de belangrijkste stakeholders? De krachtenveldanalyse is een methode om de stakeholders...
Voorwaarden voor succesvolle participatie
Vragen die je helpen om de missie van jouw organisatie te formuleren:
Van verzorgingsstaat naar 'doe-democratie' Tot in de jaren ’90 werden we vertroeteld door...
Merkenstrategiën